Stoneasy.com na Stone w Poznaniu

Czwartek, 3 listopada 2016 Stoneasy.com na Stone w Poznaniu

Podczas zbliżających się poznańskich targów Stone belgijska firma Stoneasy po raz pierwszy w Polsce zaprezentuje szerszej publiczności możliwości swojej zintegrowanej platformy internetowej Stoneasy.com.
Prezentacja została pomyślana jako interaktywne spotkanie, w którym czynnie będą mogli uczestniczyć targowi goście.
Podczas prezentacji, która odbędzie się 17 listopada w godzinach 13:30-14.30, w pawilonie 8 na Speaker’s corner, Stoneasy uruchomi dla publiczności program i z pomocą zaproszonego z widowni „testera” krok po kroku pokaże, jak korzystać z platformy.

Stoneasy.com to interaktywna platforma internetowa umożliwiająca zakup pełnych ładunków kontenerowych kamienia za pomocą kliknięcia myszką. Wyręcza ona klientów z uciążliwych procedur importowych: Stoneasy uwalnia od wszelkich takich kłopotów, pozwalając zaoszczędzić cenny czas.
Platforma Stoneasy.com została dobrze przyjęta i zaadaptowana na rynkach europejskich, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Francja, Luksemburg, Szwajcaria i Polska. Dziś ponad 100 klientów w całej Europie regularnie kupuje na Stoneasy.com. Dzięki dostarczeniu w ciągu ostatniego roku ponad 1000 kontenerów firma Stoneasy zyskała miano przedsiębiorstwa znaczącego w branży kamieniarskiej.
Stoneasy.com ma w swojej ofercie kamień pochodzący z Grecji, Turcji, Brazylii, Wietnamu, Chin, Indii i Egiptu. To ponad 3000 produktów ze 100 materiałów. Możliwe jest poddanie kamienia obróbce – polerowaniu, płomieniowaniu, łupaniu, bębnowaniu itd. Oferta Stoneasy.com nie ogranicza się jednak do standardowych formatów i wykończeń.
Możliwości Stoneasy.com były już prezentowane podczas 51. edycji targów Marmomacc w Weronie. Jak zapewnia Bram Callewier, dyrektor Stoneasy, projekt z powodzeniem przeszedł proces wieloletniego inwestowania w inteligentne oprogramowanie i solidny zespół sprzedaży, osiągając już swój docelowy wymiar.
Stoisko Stoneasy na targach Marmomacc w Weronie swoim niepowtarzalnym klimatem zwróciło na siebie uwagę także jury konkursu Best Communicator, które uznało stoisko Stoneasy za najlepsze w kategorii „designu”.