Nowe propozycje dla wystawców na Stone
Hasłem „Konkuruj produktem, a nie stoiskiem” poznańskie targi branży kamieniarskiej reklamują swoją nową ofertę. W jej ramach wystawcy mogą wykupić gotowe stoiska pakietowe o wielkości 30 lub 50 mkw.
Ich otwarta półwyspowa konstrukcja ma sprawić, że koszty stoiska będą mniejsze. Ułatwieniem ma być także fakt, że przygotowaniem zajmie się organizator, a wystawca będzie musiał jedynie dostarczyć logotyp i ewentualną grafikę. – Przy wyborze takiej opcji nie trzeba angażować własnych projektantów – zachęca Joanna Mizerska, dyrektor targów Stone.
Na stoiskach pakietowych znajdą się ścianki i wykładzina w wybranym kolorze, logo i nazwa firmy, stół, krzesła, zaplecze z wieszakiem i szafką, przyłącze do prądu oraz halogenowe oświetlenie. Szczegóły oferty można znaleźć na stronie targów Stone.
(15.05.14, 12:30)